Monday, April 26, 2010

Hadoiiiiiiiiiiiiiiii




Pagi2 nih check email dapatla satu email yang berbunyi bergini....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Assalamualaikum,

Siapalah Aku Ini
Untuk Memintal Buih Yang Memutih
Menjadi Permaidani
Sepertimana Yang Tertulis Dalam Novel Cinta

Juga Mustahil Bagiku
Mengapai Bintang Di Langit
Dijadikan Hamparan
Saat Untuk Memilikimu
Semua Itu Sungguh Aku Tak Termampu

Silap Aku Juga
Kerna Jatuh Cinta
Insan Sepertimu Umpama Bidadari
Seharusnya Aku Cerminkan Diriku
Sebelum Tirai Kamar
Aku Buka...Untuk Mengintaimu...

Saya harap kita lupakanlah perkara yang lepas..Sedangkan Nabi ampunkan Umat...inikan kita hanya manusia biasa..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


dan Nuur reply begini:

Wa'alaikomsalam,


Memang....
Siapalah Kamu Ini
Untuk Memintal Buih Yang Memutih
Menjadi Permaidani
Sepertimana Yang Tertulis Dalam Novel Cinta

Juga Mustahil Bagimu Mengapai Bintang Di Langit
Dijadikan Hamparan
Saat Untuk Memilikiku
Semua Itu Sungguh Kamu Tak Termampu

Silap Kamu Juga
Kerna Jatuh Cinta
Insan Sepertiku Umpama Bidadari
Seharusnya Kamu Cerminkan Dirimu
Sebelum Tirai Kamar
Kamu Buka...Untuk Mengintaiku...

Wakakaka...Saye mmg dah maapkan awak...Tapi kembalilah kepada isteri dan anak2 awak...Hadoiii...susoh benolahnyer nak bagi awak paham...




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Tolonglah paham...saye sudah pn bersuami (hah???) Nanti suami saye jeles susahlah pulak(hah???) Hadoiiii...

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger