Sunday, April 25, 2010

JPJ oh JPJ


Pagi2 lagi Nuur dah kene tahan ngan Adeq2 JPJ...Hangin sungguhla...Nuur cam bese mmg xpernah pakai seat belt kalo g kije(jangan contohi Nuur)...ekekeke...Sebelum tu Nuur mmg ader langgar 2 o 3 double line...Hadoiii...Ble nampak jer kon kaler oren tulis JPJ...terus tarik seat belt...erm...canteq...kete depan sume lepas...Harap Nuur lepas gakla...Berikut adalah dialog Nuur ngan Adeq JPJ...


Nuur: Assalamu'alaikom Enceq (Sambil senyum menggode)...ekekeke

JPJ : Wa'alaikomsalam...Cik x pasang P?

Nuur: Senyum tawar jer

JPJ : Ader lesen

Nuur : Aderlah, ingat saye ni budak kecik ker(dalam ati jerlah sambil menghulurkan lesen)

JPJ : Cik sile ke tepi ye

Nuur : Napenyer? (nak kene budak ni ngan aku)

JPJ : Cermin cik ni crack (sambil menyentuh cermin cik bibah)

Nuur : Suke ati jer sentuh cik bibah (dalam ati gakla)Saye dah anta bengkel, diowg kate double layer bleh tahan sampai 2 tahun, lagi pun mggu depan nak tukar cermin(bulan ni sangat sengkekla)

JPJ : Yerlah, tapi ni kan bahaye...makin panjang crack nih

Nuur : Memangla makin panjang, xkan makin pendek...Ader gak kene pelempang budak nih... (dalam ati lagi lah)...Yerlah mggu depan saye tukar...

Bla...bla...bla...bla...(Hampir 5 minit)...Akhir nyer Nuur dilepaskan...Fuhh...mesti Adeq JPJ ni maleh layan...Banyak mulut...ekekeke...


Ayah!!!!!!esok nak pinjam en Maq ayah...Huhuhu...Cik Bibah duk jerlah umah seminggu due yer...Cau Cin Cau...



No comments:

Post a Comment