Saturday, May 8, 2010

Asam Boi Kaler Putih...

Lame x makan asam boi nih...sebab nuur mmg x suke makan masam2 kecuali asam pedas...ekekeke...tapi semalam tetibe jer teringin nak makan asam boi yg kaler putih tu...apekah???
Disebabkan semalam kije sowg, Nuur suwuh jer bebudak yang melepak kt PJK nih blikan...Nuur beri penerangan secare terperinci mengenai asam boi tu...tapi budak tu bawak balik asam anggur...makan jerlah...huhuhu...
On da way balik umah...nuur singgah jap pasar malam kt muadzam shah dengan niat berkobar2 nak makan asam boi kaler putih tu...disebabkan gerai asam jauh kt ujung sane Nuur singgah gerai satey sebab mak suke makan satay...dan sempene ari ibu Nuur blikan seratus cucuk satey ayam...huhuhu...beratlah pule satey nih...Nuur terus bawak satey tu ke kete...dahla parking kete jauh...last2 x bli pn asam boi kaler putih tu...huhuhu...
Malam tu Nuur x makan pun nasik...dan ini bermakne seharianlah Nuur x makan nasik...perot dan tekak dah majok sebab x dpt aper yg diidamkan...Pas solat Nuur terus jer tido...erm...camtulah kot kalo pempuan2 mengandong yg mengidam nak makan sesuatu...huhuhu...dahsyat gak penangannyer...
Pagi ni...Ayah Nuur pujuk Nuur makan nasik...Nuur tetap xnk makan...so, ayah bekalkan Nuur nasik lemak...Nuur berkobar2 nak bli asam boi kaler putih...nuur singgah kat mini market...dekat 8 kali Nuur pusing seluruh mini market tu...tapi hampe...xder pn asam boi kaler putih...yang ader hanye asam boi kaler merah...huhuhu...Nuur bli gakla...sebab tekak Nuur dah loye2 dh nih...baby dalam perut nih dah menendang2 nk makan asam...huhuhu...tipu jer Nuur x mengandong pun...cume membayangkan camnerlah ibu2 mengandong tu mengidam sesuatu...dan kadang2 mende yg senang pn susah nk dapat...Contohnyer cam kes nuur nih la...slalunyer bertabur asam boi kaler putih kt kedai...time Nuur nak makan xderlah plak...sedih rasenyer...
Takperlah...petang nanti Nuur usehekan jugak nak cari asam boi kaler putih...kalo x jumpe gak esok Nuur g Kuantan cari sampai jumpe...erm...kecur jer air liur nih mengingatkan asam boi kaler putih...rase cam nak nangis jer mengenangkan asam boi kaler putih tu...huhuhu

No comments:

Post a Comment