Wednesday, May 19, 2010

cuti....

Cuti baru ni...isnin Nuur roger sowang2 kt Seremban mencari Artril 250mg....nak ajak Encik dier busylah plak...huhuhu...sebenarnyer malam tu dh cari kt Ampangan tapi dh abis....so pagi2 lagi (xla pagi sangat kol 9++) Nuur dh kuar dari umah Ein...dari paroi ke Senawang...xder...so nuur terus ke Seremban 1. 3 kali pusing baru Nuur jumpe Terminal One...Korang gelaklah...Tapi Nuur mmg ader masalah nak ingat jalan...Hadoiii...Tapi nuur berusehe dan berani sekurang2nyer...Pas parking kt Terminal One tu Nuur pun mulekan operasi mencari Artril 250mg...dah tekad kalo x jumpe xnk balik...konon2 jer...Pas satu farmasi satu farmasi Nuur jelajah...Nak lintas jalan mmg Nuur bermasalah...Nuur nek jejantas...seram ko nk lintas ni nek kete takpe...

Dan Akhirnyer Nuur jumpe gak Artril 250mg nih...Murah ...RM50 jer...Nuur pun bli 2 botol lah...Pastu terus berkobar2 nak balik...Mase nak balik tu...skali lagi Nuur terpinge2 cari kete x jumpe...waaaaa...x ingat parking tingkat baper...Hadoiiii...banyak sangat makan semot nih...Rupenyer kete park kt tingkat 5...jumpe pn...Nuur terus meluncur laju...Seremban...Ampangan...Paroi...Jempol...Benti jap...Membeli makanan untuk menemani perjalanan nuur...ngeeee...kalo hendak balik ke chini singgah sebentar di keratong...sebab Nuur tertinggal resit nk bagi kt Pie...Pastu singgah lagi kt Muazam Shah Bli belah sket...dan akhirnyer jam 3++ petang Nuur pun sampailah ke rumah...lege...pnat...tdo...

Esoknyer duk umah jer...Bangun pagi2 kemas umah...basuh kain...mak ajak g Pasar...Mak bli barang byk2 Nuur bawak...layan jerlah...Pastu Nuur terpandang sehelai blous kaler maroon...Nak2...x kire...pas abis tawar menawar dapatlah harge yang agak berpatutan...ngeeee....pastu balik umah...

kol 2.30 petang mak swh amek Soleh kt skolah...Hah? Skolah Soleh ktner? ngeeee...mase zaman Nuur dulu skolah ni x wujud lagi...Nuur pun redah jerlah...Nampak budak2 balik Nuur pun agak2 jerlah...lebih kurang 3 kilometer dari umah Nuur...sampai kt satu simpang nmpklah mokcik2 ni berteduh sambil menunggu anak2nyer...Nuur pun wat2 ramahlah...ngeeee...rmai dh budak2 kuar...maner adik Nuur?ke salah skolah?Pas 10 minit tunggu ader owg ketuk cermin kete...fuh...Soleh...ingatkan salah skolah dah...hehehehe....

Kol 3petang anta mak g klinik....bosan sketlah....Nuur duk luar sebab owg rmai sgt...tengok gelagat owg...i like...Ader satu pasangan nih...mude lagi...rasenyer umo laki tu baru 20 tahun n pempuan tu belasan tahun...mude sangat...dah ader anak sowg...yg laki nih kekok lagi nak pegang baby dier...suwiiiiiiiiiiiiiiit sangat...huhuhu...jeles pun ader...ngeeee...dah rezeki dier...

Oklah...begitulah Nuur menhabiskan cuti 2 ari Nuur kat umah...korang camner?

No comments:

Post a Comment