Wednesday, May 26, 2010

Saye kenal awak ker?

Baru2 ni Nuur ikot mak pegi pasar bli barang dapur(mmg nilah xtvt time cuti)...siap bawak bakol kaler ijau...sempene menyokong kempen selamatkan bumi...so kurangkan penggunaan plastik...ngeh3x...tgh syok2 membelek sayur2, ikan2, bawang2 ader sowg wanita nih menegur Nuur...eh, ima (name kampong) rupenyer...lame x nampak...kije maner skrg...Nuur terpinge2 gaklah...sape plak wanita nih...saye kenal ker dier...camner dier bleh kenal saye...ngan muke selambenyer dan ramahnye Nuur menjawab...a'ah kak...slalu jer g pasar ngan mak...kije keratong skrg...hehehe...sihat...kitorg pun menyembang ala2 sangat mengenali antara satu same lain...itu lebih baik untuk menjage air muke dier...manelah tau tetibe perkare yang same jadi kat kite...

Padahal Nuur mmg x ingat sape wanita yang comel nih...pnat Nuur menghantar data menjelajah seluruh pale otak Nuur nih...Seremberum...sereblum...medula oblongata...arteri pulmunari...vilus...hah mengarot dah...tapi data tentang wanita nih mmg xder dalam memori Nuur...Mungkin dulu Nuur pnah nyembang ngan dier...almaklumlah terlebih ramah...ngeh3x

Pernah dulu Nuur menyape sowg mbr Nuur nih...Dulu skolah rendah same2...sekampong plak tu...Nuur tegurlah dier...mase tu dier ngan kengkawan dier datang interview kat tempat Nuur praktikel...bleh dier jawab...saye kenal awak ker...Terkedu Nuur...sampai ati dier cakap macam tu depan kengkawan dier...padahal kalo jumpe kat kampong elok jer tegur...huhuhu...erm...mungkin dier segan ngan member2 dier sebab...kite kene pk yg positif...huhuhu...

Melalui cerite di atas Nuur rase kengkawan sume bleh berfikir dan jadikan ikhtibar sekirenyer situasi tersebut berlaku kat korang...renung2 kan dan selamat beramal...


No comments:

Post a Comment