Tuesday, June 29, 2010

Saye nak jadik pari2...


Huhuhu...sume ni terjadi pas balik Kem kt Sungkai...Malam tu...sume lampu dipadam...dan seorg penceramah mule bercerite...dan kami membayangkan diri kami seperti aper yang diceritekan...

Kami bertukar jadi pari2...terbang keluar...tinggi...pulang ke rumah...memberi salam...daun pintu dikuak...seorang lelaki bernama suami menyambut kepulanganku...aku mencium tangan suamiku...dan kemudian aku masuk ke rumah...oooopsss...baru aku sedar...aku x kawen lagi la...dahtu sape laki tadi...waaaaaaaa...aku terus kuar umah...terbang semule...cettt...aku salah masok umah rupenyer...hahaha...aku pun terbang balik ke kem dan tdo...zzzzz...sampaila lampu di pasang smule...sowi en penceramah...x menjadi teknik malam tu...lari dari tajok...

Tapi sejak semalam mmg Nuur nak jadi pari2...Nuur nak terbang tinggi kat awan...mencari suatu tempat yang tenang...bersendirian...huhuhu...Bleh ker kalo wat camtu...lari dari tanggungjawab...lari dari masalah...lari jauh2x...erm...jawapannyer mmg xleh kan? waaaaaaaaaaaaaaa...

Nuur pnat sangat dah berfikir untuk kepentingan, kesenangan dan keselesaan owg len...diowg perasan x? diowg hargai x? diowg terfikir balik x pasal Nuur? sedih sangat...waaaaaaaaaaaa...tensen3x...Pnatnyer berpure2 wat cam xder aper yang berlaku...berpure2 cerie...berpure2 ketawe...berpure2 senyum...Hipokrit sggh idop nih...sampai ble lah agaknyer...Kalo diikotkan baran Nuur nih...mmg dah lame dah...Tapi dah tue2 nih...mmg kene kontrol sangat2 baran nih...huhuhu...

Saye nak jadik pari-pari...saye nak jadik pari-pari, saye nak jadik pari...tapi saye xnk jadik ikan pari...waaaaaa...ape yang aku mengarot nih...waaaaaaaaa...naper aku mengarot can cencorot nih...waaaaaa...


cau cin cau la....

No comments:

Post a Comment