Wednesday, July 7, 2010

Hobi Baru...

Baru2 ni bertandang ke popular...niat sebenar'y nak teman member yang antu novel tu bli novel...tetibe cam berkenan ngan beberape buah buku...mule2 jeling2 jer...pastu amek...pegang...letak balik...pusing2...datang balik pegang...pastu...cam sedih jer nak letak balik...Mule2 amek novel "Kau Laksana Bulan"...pastu terpegang satu buku nih..."Bercinte Sampai Ke Syurge"...Apekah???...Pastu tanpa berfikir panjang...terus g kaunter...bayar...member tu pun cam pelik...sejak ble bace novel?...ntah...tetibe jer...mmg x suke membace pn sebelom nih...Mungkin faktor usie...huhuhu...

Sampai umah mak tegur...bli aper tu dalam plastik putih tu?...Buku...Jawab Nuur ringkas...Buku?...Mungkin mak pun pelik gak...sbb setahu dier...anak dier sowg nih antare yg paling liat nk bace buku...komik jer yg Nuur suke bace...hik hik hik...

Malam tu Nuur stat bace buku "Bercinte Sampai ke syurge"...Ayat di muke depan je dah terkene...

Dah 2 malam Nuur bace buku ni...cam best je isi kandungan nyer...banyak yg kite xtau...stlh bace buku ni kite tau...dan setelah kite tau...perlulah kite berubah...dan mmg dh sampai masenyer utk Nuur berubah...iskh3x...dan setiap malam Nuur mengalami mimpi yg pelik...apekah???...cume mainan tdo...ok...hik hik hik...

Novel yg satu lagi tu...mungkin pas Nuur abiskan buku yang satu nih...dan malam2 yang berlalu...xderlah Nuur rase bosan sangat sbb Nuur dah mempunyai "teman" baru...Camtu lah agaknyer kehidupan seowg ulat buku...hidupnyer tidak bosan bertemankan buku2...Tapi Nuur xleh wat 1 keje jer dlm satu mase...so sambil bace buku...sambil dengar radio...sambil makan & minum...sambil sms...hik3x...Kalo x baru 1 muke surat dah lene...hik hik hik...terok sggh la...

Oklah...semoge hobi Nuur ni berpanjangan...Membace Amalan Mulie...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment