Sunday, January 2, 2011

Windu sangat kat aok...

Hurm...waktu ini...saat ini...detik ini...koi x dapat menipu diri koi lagi...tak tahan sangat dah rasenyer...koi windu sgt kat aok...seyes...koi x tipu...koi windu sangat...kalo bleh skrg ni gak koi nak ajak cik bibah g jumpe aok...koi nak peluk aok...nak ciom aok...lame kan kite x jmp...


1st time koi jmp aok...tapi koi x ingat ble tarikh & masenyer...seyes koi kate...koi dah jatuh ati kat aok...mase tu koi takot sangat aok jatuh ke tangan owg len...dan akhirnyer koi berjaye memujuk ayah koi untuk terus memiliki aok...ayah koi izinkan...aok tau x...ble aok berdamping ngan owg len...ape tah lagi kalo aok dalam pelukan owg len...koi rase cam nak g pelempang jer owg tu...diowg bukan xtau aok ni dh jadi hak milik mutlak koi...tapi diowg saje jer wat koi sakit ati...jeles...

Hurm...aok windu kat koi x???hehehe...koi x kesahla aok windu kat koi ker x? yang penting aok tau koi windu sangat kat aok...nanti kite jmp yer...koi teringin sangat nak peluk aok...walaupon koi tau aok xkan balas pelukan koi...koi teringin sangat nak ciom aok...walaupon koi tau aok xkan balas ciuman koi...dan...koi tau aok xder ati...sebab aok hanyerlah...bantai mucuk koi...luv u mucuk...muah...muah...muah...

wink...wink...wink...ngantoknyer...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment