Monday, July 11, 2011

Tunjukkan koi jalan yang benar...

Ekekekeke...masalah koi ni bukan masalah kecik...tp dah jadik masalah beso...bukan stkt jalan...tempat yang koi pergi ari2x pon koi x ingt katner...kronik...kronik...kronik...

Mase koi kat kampus...
Kejadian ini masih berlaku mase koi semester ke 3...koi slalu masok kuliah lewat sebab koi x jumpe bilik kuliah koi walaupon dah hampir setahun koi ulang alik kat c2...so koi mesti cari kawan atau datang awal stgh jam...supaye koi x terpusing2x kat dalam kampus tu...lalalala...(tapi koi x pnah bgtau sape2x pon masalah koi nih...ekekekeke)...kalo ader junior tanye koi bilik kuliah kat mane...jawapan koi is..."koi pon junior gak"...lalalalala...

Kuantan...
Korang tau la...dari kecik smp ke tue nih...Kuantan tu bleh kate seminggu skali pegi...tp smp sekarang koi masih xtau & teragak2x nak g EC Mall...Terminal Makmur...dan beberape kedai yang koi sokmo pegi...koi slalu ikot satu jalan jer...kalo terpusing sikit...alamatnyer...koi akan terpusing2x di situ...ekekeke...kalo malam lagi la...koi dh macam org bute...pening cari jalan...
Keratong...
Ni lah tempat kije koi sekarang...2 tahon lebih dh kat sini...koi suke cube macam2x jenis makanan kat Keratong ni...sedap...murah...konon suke la cube byk2x kedai...byk kali dah koi sesat dalam keratong ni sbb koi x ingt jalan nak pegi...ble dh jmp...x ingt plak jalan nak balik...penah koi masok ikot keratong 2...koi keluar kat Keratong 5...ekekekeke...

Melake...
pade suatu ari koi ikot la konvoi anta pengantin kat Melake...koi satu2x nyer driver pempuan mase tu...otw pegi tu ok la...koi follow jer...otw balik...masing2x kate nak berpecah...koi follow la kete yg nk balik ikot senawang...koi rase jalan tu ok sket & dekat...smp satu smpg kete depan koi ilang ntah ke mane...ngan selambe koi ikot pale koi...ekekekeke...sume jalan kampong koi masok...bukit bukau...utan belantara...sume geng konvoi dh risau koi ilang...koi ngan selambe jawab...xper...koi dh bese jalan2x kat sini...(bese sesat)...ekekekeke...tp koi smp gakla umah...

Bahau...
Cewah...dengan penuh rase kasih sayang(ye ke?)koi offer diri menghantar Incik E ke stesen bus Bahau...kalo Kuantan yg sokmo koi pegi pon bleh sesat...ni kan plak bahau yg baru koi teroke...otw pegi xperlah ader Incik E tunjuk jalan...otw balik...lalalala...koi x sesat sbb koi follow muntot bus tu...amacam...ok kan...x perlu GPS...lalalala...

Walaupon koi mempunyai masalah kronik utk ingt jalan...tp ayah koi sket pon x kesah nak lepas kan koi ke mane2x...sbb koi pakar dalam menghentam jalan...ekekekeke...koi g Kedah & Perak pon bleh balik ari jer...Lagipon dalam Malaysia...signboard byk...owg 2x malaysia ni pon baik ati sumenyer...setakat nak tny jalan tu...mmg xder masalah...kadang2x siap tolong anta lg...

Len la mase koi g Siam dulu...dah terlepas geng konvoi...signboard pon bahase siam...nak cakap siam pon x reti...owg siam pon x paham bahase melayu...make menanges x berlagu la tggu owg amek kat tepi jalan...ekekekeke...

Oklah...koi nak study ni...nak exam sabtu nih...doakan koi x sesat cari dewan exam ek...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment