Wednesday, August 24, 2011

Selamat Ari Raye Adik2x ku...


Wat tatapan adik2x ku yang di sayangi...tatkala korg bace post ni...koi baru jer bayau saman...sedihkan bunyiknyer...bertahon2x kakak korg yg kecik ni bawak kete...anta & amek korg kat asrama...beli baju raye korg...jalan2x ngan korg...tetibe tahon ni dh 3 saman kakak korg ni dapat...aper nak wat...makin lame...makin teror kakak korg ni bawak kete kan...jadik...encek2x polis pon jeles...hurm...

Sempene nak sambot ari raye x lame lagi...kakak korg ni dah blikan baju raye sowg satu...dari ayah korang...mak korang...abang korang...kakak korang dan korang2x sume...kakak korg ni blikan sume kaler ijau...yg laki ijau mude...yg pempuan ijau tue...harap korg suke la baju tu...kakak korg ni sbnr'y dh bli kain tu tahon lepas lagi...tp mak korg x wat pon...thn ni baru buat...kire ok la kan...kan...kan...pose sebulan gakla kakak korg ni nk smpn duit blikan baju raye korg(ye...ker?)...baju tahon ni kakak korg ni usehe ngejek duit kakak korg yg satu lagi...hik3x..berbaloi2x...pandaikan kakak korg ni?

Adik2x ku...
kuih raye pon baru 2 jenis yg sempat kakak korang ni wat...mane x nyer...asal cuti jer...kakak korg ni wat kije partime jadik driver mak ayah korg...baru ni jer yg smpt kakak korg ni wat kuih...tu pon malam td tgk kemain selere korg belasah kuih yg due jenis tu...tp takpe...kakak korg ni mmg wat utk korg makan pon...Malam tadi korg mintak lg kakak korg ni wat kuih raye + kek 3-4 jenis...Insyaallah...selagi ader kedrat ni kakak korg ni akan usehekan...sebab kakak korg ni mmg sayang kat korg...

Adik2x ku...
Hurm...panjang plak mukaddimah...sebenarnyer kakak korg ni nak bagitau raye ni xdok duit raye cam tahon2x lepas...hik3x...kakak korg ni dah sengkek mengkek...korg la plak kumpol2x duit sedekah kat kakak korang yg seorg ni...hehehe...
xleh la...

Oklah...adik2x ku sayang...Selamat ari raye...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment