Sunday, September 11, 2011

Pesanan Buat Kekasih...


Sewaktu kau melangkah
Meninggalkan diriku
Sebaknya rasa di dalam dadaku
Menahan titis air mata

//sedih siot...

Ingin aku berpesan
Kepadamu kekasih
Sekiranya engkau merinduiku
Hubungilah aku di sini

//ce tipon...ce tipon...

Jika ada kesilapanku
Maafkanlah diriku oh sayang
Dan izinkan aku bertanya
Mengapa kau berubah hati

// eh pehal...tetibe berubah ati...aok jgn men2x...koi santau nnt...

Kiranya kau ada penggantiku
Tetapi hidupmu tak bahagia
Relaku memaafkanmu
Dan menerimamu sayang


// huh...jangan arap la...koi santau...koi santau...

Walaupun hatiku kau lukai
Namunku masih menyayangi
Kerana sehingga waktu ini
Cintaku masih untukmu

// arghhh...xder2x...koi santau gak...

Oh sayang di mana kau berada
Janganlah kau lupakan aku
Ingatlah aku walau sesaat
Seorang insan yang terluka

// luke kt jari bleh plaster...luke kt ati...arghhh...x kire...aok wat gitu kat koi...koi santau...huahuahua...

gambar hiasan...

korang jgn salah anggap plak...sbnr'y td koi duk menghayati lagu nih...pastu ader plak member koi ni baru clash ngan boyefren dier...so post ni mewakili diri beliau...santau je...huahuahua...koi gurau jer...xmo santau2x...dose beso u...doa bebanyak ye member...koi nk nasihat byk pon xtau...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger