Sunday, October 9, 2011

Penghujung Cintaku...

Gediks x hengat tajok post...ekekeke...Ni gare2x aok masok utan 9 ari la ni...koi dh meroyan x dpt msg aok...x dpt kol aok...huhuhuhu...kalo ikot kan pale otak koi ni...mmg koi dh pegi utan Rompin tu carik aok...tp xdok geng la nk wat gler...utan plak tu...watnyer koi kene culik ngan putere bunian...x ke meroyan plak aok nk carik koi...ekekeke...bajet comei sgt la putere bunian nk terpikat kat koi...pandang pon x...hehehehe...

Tengah2x koi bosan xtau nk wat aper arini...koi buke youtube...pas satu...satu lagu koi dengar...headphone ni pon dh panas dok melekat jer kat telinge...koi malas layan dak2x ni ajak menyembang...almaklumlah kan...suare koi tgh seksi ni...kompom kene ketawe ngan dak2x nih...hampagas sume...so...ble pkai headphone ni...konon2x nyer koi x dgr la dak2x ni ckp aper...

Ok2x...arini kejiwangan nak melayan lagu ni plak...cam best jer...ekekeke...

Lirik Lagu Pasha Penghujung – Cintaku (feat. Adelia)

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini telah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]




Ok...koi dh ulang lagu ni smp cair taik telinge koi...skali lagi kalo koi dengar lagu ni kompom muntah ijau plak...sekian dulu kejiwangan...kebawangan...kesawangan...cau cin cau...

No comments:

Post a Comment